Nasze serwisy: EduAlert, Studia, Biolog.pl, GMO    Google

 Stwórz kontoStrona główna | Publikacje | Aktualności | Top 10  

Menu
· Strona główna
· Publikacje
· Aktualności
· Programy edukacyjne
· Top 10
· Archiwum
· Kontakt
· Szukaj

Sponsorzy

Konkursy
opis

Aktualności w biolog.pl
·Projekt Natura 2000 - Pozytywna Inspiracja
·Galeria Festynu Nauki w Krakowie 2014 - dzień pierwszy
·UROCZYSTE OTWARCIE FESTIWALU NAUKI W KRAKOWIE
·Uniwersytet Warszawski najlepszą uczelnią w Polsce!
·Dzisiaj pierwszy dzień Festiwalu Nauki w Krakowie 2014
·genETYCZNE gry
·Kolejna V edycja przyrodniczych spacerów po Krakowie!
·BIOLOG.PL zaprasza na XIV OGÓLNOPOLSKIE DNI OWADA
·Ekokrok z Fundacją Roca - głosowanie na najlepsze filmy Festiwalu We ART Water
·Konkurs: Pies w wielkim mieście

przeczytaj więcej...

Korepetycje

Dodaj własne ogłoszenie w portalu " korepetycje".
(Największa polska baza korepetytorów)


Reklama

  
Złote ręce, złote serce - czy do szczęścia trzeba więcej?
Konspekt zajęć do klasy II



Ludmiła Bukowska


KONSPEKT ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH DLA KLASY II
Prowadząca: Ludmiła Bukowska

KRĄG TEMATYCZNY : Rodzinne portrety z serduszkiem w tle

TEMAT DNIA : Złote ręce, złote serce - czy do szczęścia trzeba więcej?

ZAPIS W DZIENNIKU : Wypowiedzi uczniów nt. Co to jest szczęście i gdzie można je
znaleźć ? Co dla ludzi jest szczęściem, inspirowane opowieścią nauczyciela i
wierszem Simo Esić „ Nie bądźcie smutni” – burza mózgów. Ćwiczenia w pięknym
czytaniu. Układanie i pisanie zdań o szczęściu, tworzenie przymiotników o znaczeniu
przeciwnym, wyrazy z „rz” wymiennym. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 –
- rozwiązywanie zadań tekstowych, ujmowanie rozwiązania w jednym zapisie.
Dekorowanie klasy „ łańcuszkami szczęścia”. Zabawy ruchowe przy wesołej muzyce.

UMIEJĘTNOŚCI UCZNIA :
- wie , co można określić mianem szczęścia , rozumie, że naprawdę szczęścia nie
dają dobra materialne, nowe zabawki itp.
- opowiada , wskazuje szczęśliwe chwile w swoim życiu, rodziny , kolegów
- układa, pisze zdania, wykorzystując zgromadzone słownictwo
- tworzy przymiotniki o znaczenie przeciwnym
- wyjaśnia pisownię wyrazów z „rz” wymiennym
- pięknie czyta wybrany fragment wiersza
- dodaje i odejmuje w zakresie 100, rozwiązuje zadania tekstowe, ujmuje zadania w jednym zapisie, stosuje nawiasy.

METODY: podające , aktywizujące

FORMY PRACY : praca grupowa jednolita
praca indywidualna jednolita
praca indywidualna zróżnicowana
POMOCE: podręcznik „ Już w szkole” (Nowej Era), karty pracy, kolorowy papier, karteczki
samoprzylepne , „ słoneczko”
 


!!! TO JEST TYLKO FRAGMENT PRACY, ZE WZGLĘDU NA FORMATOWANIE I GRAFIKĘ CAŁOŚĆ PRACY ZNAJDUJE SIĘ W POSTACI PLIKU WORD

CAŁA PRACA









(6071 odsłon)



Copyright © Kajet.pl & Biolog.pl
wykorzystano darmowe oprogramowanie PHP-Nuke GPL